;

    İlginizi Çekebilecek Ürünler

    Personel Takip Sistemi

    Personel Takip Sistemi Nedir?

    Personel takip sistemi iş yerlerinde personellerin verilerini toplamaya, personelin giriş ve çıkış saatlerinin kontrolünü sağlamayı amaçlayan sistemlerdir. Sisteme size uygun olan yazılım entegre edilerek personellerin giriş çıkış saatleri, molaları ve izinlerinin takibi yapılarak rapor oluşturulur. Personellerin cihaza tanıtımı yapılarak tüm giriş çıkışlarının raporlanlanması sağlanır. Bu sayede personellerin zaman hırsızlığını önlemeye yardımcı olur.


    Personel Takip Sisteminin Çeşitleri

    • Parmak İzli Personel Takip Sistemi: Parmak izinin benzersizlik özelliği kullanılmaktadır. Kişinin parmak izi kullanılarak cihaza tanımlanır. Parmak izi tanıma teknolojisi sayesinde giriş ve çıkışların takibi kolayca ve hızlı bir şekilde sağlanır. Her insanın  parmak izinin eşsiz ve benzersiz olması sebebiyle güvenliği en üst düzeye çıkartarak personellerin geçiş esnasında diğer personellerin yerine de parmak izi okutma işlemi yapamayacağı için sahtekarlık gibi durumları ortadan kaldırmaktadır.


    • Kartlı Personel Takip Sistemi: Kartlı geçiş sistemleri personellere tanımlanan kart ile cihaza okutularak geçiş yapmasını sağlar. Sisteme tanımlanan kişilerin belirlenen alanlara giriş izninin sağlanması, hangi saatlerde kaç kere giriş ve çıkış yaptığı o alanda ne kadar bulunduğu gibi raporları gözlemlemeyi sağlamaktadır.


    • Yüz Tanımalı Personel Takip Sistemi: Yüz tanımalı personel takip sistemi insan yüzünün benzersiz olması özelliğini kullanarak personelin yüz hatlarını sisteme kayıt eder, daha sonrasında kişinin geçiş yapacağı sırada personelin yüzünü okuyarak geçiş yapmasını sağlar. Her personelin yüzünün farklı olması sebebiyle aynı parmak izli personel takip sisteminde olduğu gibi başka personellerin yerine geçiş yapamayacağı için güvenlik açısından güvenliği en üst düzeye çıkartmaktadır. Kişinin sadece yüzünü okumaktadır, fotoğraf vb. gibi şeylerde tanıma yapılmayıp geçiş izni verilmemektedir.


    • Şifreli Personel Takip Sistemi: Şifreli geçiş sistemleri belirlediğiniz şifreyi belirlenen alanlara geçiş izninin olmasını istediğiniz kişilere bilgilendirilir, şifreli geçiş sistemi kullanım kolaylığı sayesinde yaygın olarak kullanımı sağlanmaktadır.


    Personel Takip Sistemi Kullanımı

    Personel takip sistemi, iş yerinde personellerin parmak izi, yüz tanıma, şifreli veya bir kart kullanılarak personelin işe giriş, çıkış, molaları ve mesai saatleri gibi verilerinin yazılım sistemlerine aktarılmasıyla birlikte personellerin günlük, haftalık ve aylık olarak personellerin takibinin yapılmasını sağlamaktadır. Aynı zamanda bu yazılımlar personellere ait olan bilgileri de sistemde göstermektedir örneğin;

    • Personelin izin günleri
    • Yıllık izileri
    • İşe geç kalma süreleri

    Gibi bilgilerinin sistemi aktarılmasıyla yöneticilere detaylı bir rapor sunmaktadır. Böylelikle personellerin takibi detaylı bir şekilde yapıldığı için personellerin giriş çıkışları saatleri kontrol edilerek daha verimli bir şekilde çalışma ortamı oluşturulmaktadır.

    Yorumlar

    Bu blog yazısı ile ilgili yorum bulunamadı!

    Yorumunuzu Yazın

    WhatsApp İletişim